Da li su tizeri za “Dundee” samo marketinški trik?

Australijska turistička agencija izgleda je napravila pun pogodak prevarivši sve svojim najnovijim promotivnim projektom koji su predstavili kao najavu dolazećeg filma.

Naime, proteklih dana pojavila su se dva tizera za koje smo mislili da su, kao i uvek, najava dolazećeg filma. Da stvar bude realnija, napravljena je i IMDb filmska stranica za ostvarenje “Dundee” koje ima budžet od 30 mil. $.

Sada, međutim, australijske novine, The Brisbane Times, navode da su ovi tizeri, u stvari, deo reklamne kampanje Australijske turističke agencije koja će s eprikazivati na dolazećem Superbolu.

U glavnim ulogama u tizerima pojavljuju se Deni Mekbrajd i Kris Hemsvort, kao sinovi Mika i Volta, junaka iz originalnih “Dundee” filmova.

Iako zvanična potvrda Australijske turističke agencija još uvek nije objavljena, ukoliko ovo zaista jeste promicija australijskog turizma, moramo priznati da je prilično originalna i da nas je sve zavarala.

Ostavite komentar

%d bloggers like this: